24 mar 2015

ZWIASTUN


Życie Abby bezpowrotnie się zmienia. Na drodze grzecznej, niepozornej i poukładanej dziewczyny staje Ashton, starszy o cztery lata, nałogowy hazardzista. Wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała.W jego obecności Abby odczuwa strach i fascynację.  W przeciwieństwie do Ashtona, Abby próbuje trzymać się od niego z daleka - wie, że oznacza tylko jedno, kłopoty

WPROWADZIŁ DO JEJ ŻYCIA ZAGROŻENIE, KTÓREGO OBOJE NIE BYLI ŚWIADOMI.

Opowiadanie pisane przez dwie autorki, Bellezzę i Koneko.

Z całego serca dziękujemy wspaniałej spectum z Bajkowych Zwiastunów za wykonanie tego cudeńka, które możecie oglądać powyżej. ;) 

9 komentarzy:

  1. Widziałam zwiastun na Bajkowych i tylko czekałam, aż pojawi się blog *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Omm nie mg się doczekać ♥
    Jestem bardzo ciekawa tej historii :3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Udostępnicie dla telefonów? :( :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem na telefonie i u mnie jest. A pod dodanym zwiastunem jest dodatkowo link, jakby komus sie nie wyświetlalo :)

      Usuń
  4. Już się nie mogę doczekać! Zwiastun jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się bardzo ciekawie :)
    @pepcia_

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jestem ciekawa! A do 19-stego jeszcze trochę czasu... :D
    [whisper-of-lust.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne. Już odliczam dni. Mam tylko pytanko. Co to za piosenka? ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie! :)
    Czekam na pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy